За да можете да поканите кандидата на интервю, както и да виждате повече информация за него, е необходимо да
се идентифицирате в нашия сайт като работодател.
Пол: | ЖЕНА |
Възраст: | 67г. |
Образование: | Висше - Бакалавър |
Специалност: | Туризъм |
Професионален опит: |
Съдебен секретар - 38г.
|
Владеене на чужд език: |
Руски език, други езици
|
Компютърни умения: | Word, Excell, CorelDRAW, Photoshop |
Свидетелство за управление: | не притежавам |
Допълнителна информация: | Отговорен, дисциплиниран и позитивен човек съм, считам себе си за изключително подходящ кандидат в сферата юридическите услуги, както и други в областта на търговията, административното обслужване и други подобни. |
Търси работа в | БЪЛГАРИЯ |
Населено място | Стара Загора |
Сектори |
Административни офис услуги, Информационн услуги и технологии, Култура, спорт, развлечения, Образователни услуги, Преводачески, Развлечения и отдих, Рекламни услуги, Телефонни центрове /колцентрове/, Транспорт, спедиция и логистика, Туроператори, туристически агенции, пътувания, резервации, Търговия на дребно, Хотелиерство, Юридически и счетоводни услуги, Други
|
Заетост |
Постоянен трудов договор, Срочен трудов договор, Граждански трудов договор, Пълен работен ден, Почасова работа
|
Предпочитано възнаграждение |
500 – 1 000лв. |
Ключова дума | офис сътрудник |